Media społecznościowe to doskonałe narzędzia nie tylko do kontaktu między ludźmi, ale przede wszystkim do marketingu i sprzedaży. Jest to dość szybki i prosty sposób na zyskanie szerokiego grona odbiorców i dodatkowego kanału komunikacji. Social media to również najszybszy sposób na informowanie swoich odbiorców o swoich usługach i produktach. Pomożemy Ci wykreować markę w mediach społecznościowych. Dostosujemy kanał komunikacji do danej branży i będziemy odpowiedzialni za tworzenie angażujących treści na platformy takie jak Facebook, Instagram czy LinkedIn. A jak trzeba to ogarniemy nawet Fotkę, Photobloga i Naszą Klasę.

FACEBOOK

Jedno z najbardziej popularnych mediów społecznościowych i dodatkowy kanał pozyskiwania klientów. Angażujące treści i regularna ich publikacja pozwolą stworzyć zaangażowaną społeczność.

INSTAGRAM

Instagram to platforma, która znacznie przybliży Cię do odbiorców. Dzięki temu będziesz w stanie poznać ich potrzeby i lepiej dopasować do nich usługi i produkty. Liczą się przede wszystkim atrakcyjne zdjęcia i relacje.

LINKEDIN

Platforma do załatwiania biznesów, a także źródło cennych informacji o danej branży. Eksperckie artykuły czy prezentacja case study to coś, co koniecznie powinno znaleźć się na Twoim profilu.

YOUTUBE

Youtube to platforma, która umożliwia promocję firmy i usług przy pomocy filmów. Mogą to być zarówno materiały promocyjne, jak i tutoriale, na których dzielisz się z innymi swoją wiedzą.

PINTEREST

Pinterest to źródło prawdziwej inspiracji. Odbiorcy dzielą się publikowanymi treściami i czerpią z nich pomysły. Twoje wpisy mogą trafić do naprawdę szerokiego grona odbiorców.

INNE

Tik Tok? Snapchat? Nasza Klasa? Fotka? Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci na innej platformie niż te wymienione, napisz do nas. Zobaczymy, co da się zrobić!

Jaki serwis będzie odpowiedni dla Twojej firmy?

Wszystko zależy od tego, w jakiej branży jesteś. Jeżeli działasz w branży prawniczej bądź finansowej – zdecydowanie lepszym pomysłem będzie pojawienie się na LinkedIn niż na Instagramie. W przypadku branży kosmetycznej czy odzieżowej głównym kanałem komunikacji powinien być Facebook bądź Instagram.

Czy warto być obecnym w mediach społecznościowych?

Zawsze warto być obecnym w mediach społecznościowych. Jest to kolejny sposób dotarcia do potencjalnych klientów, którzy dzięki angażującym postom zostaną z Tobą na dłużej. Dodatkowo mogą oni stać się ambasadorami marki i polecać Twoje produkty szerszemu gronu odbiorców.

Jaki rodzaj treści powinien być publikowany na profilach?

Przede wszystkim: dopasowany do odbiorców! Ponadto treść publikowana w social mediach powinna być spójna z Twoim biznesem. Na profilach można umieszczać informacje dotyczące Twoich usług i produktów, organizować rozdania i konkursy, informować o sukcesach i nowościach z branży, a także promocjach i akcjach specjalnych.

Jak mierzy się efekty?

Efekty mierzy się najczęściej poprzez obserwację polubień, komentarzy, udostępnień, a także bezpośrednich zapytań. Monitorowanie social mediów odbywa się również poprzez Google Analytics czy też Facebook Analytics.

Czy liczba osób, które lubią Twój profil jest ważna?

Liczba osób, które obserwują Twój profil jest ważna. Stanowi pewien wskaźnik dotyczący zasięgu, jaki generuje Twój portal. Jednak zdecydowanie bardziej istotną kwestią jest fakt, ile osób z tego grona jest rzeczywiście zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie usługami czy produktami, czyli ile obserwujących znajduje się w grupie docelowej potencjalnych klientów.