Działania z zakresu pozycjonowania stron internetowych sprawią, że Twój serwis wyświetlać się będzie na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Oznacza to, że znacznie więcej osób trafi na Twój biznes i skorzysta z oferowanych usług. Dzięki naszym działaniom dotrzesz do potencjalnych klientów i zdobędziesz znaczącą przewagę nad konkurencją. Wyświetlanie się Twojej strony internetowej na szereg różnych zapytań sprawi, że zwiększysz rozpoznawalność marki i zbudujesz do niej zaufanie. Pozycjonowanie stron internetowych to kompleksowe działania polegające na analizach, optymalizacji technicznej oraz wzbogacaniu strony o wartościowe treści. Warto podkreślić, że są to działania długofalowe. Aby zobaczyć efekty, warto uzbroić się w odrobinę cierpliwości.

AUDYT SEO

Kompleksowy audyt techniczny witryny to podstawa. Czy jest on obowiązkowy? Nie, ale zdecydowanie lepiej naprawić wszystkie błędy na samym początku i przygotować serwis na przygodę z SEO.

LINKBUILDING

Pozyskiwanie linków z zewnętrznych serwisów często bywa kluczem do sukcesu. Postaw na wysokiej jakości linkbuilding, który pomoże zapewnić Twojej witrynie wysokie pozycje w wyszukiwarce.

ANALIZA KONKURENCJI

Ciężko walczyć o wysokie pozycje, kiedy nie wiadomo kto jest naszym konkurentem. Kompleksowa analiza konkurencji to jeden z kluczowych elementów przygotowania skutecznej strategii SEO.

OPTYMALIZACJA SERWISU

SEO jest długotrwałym niekończącym się procesem. Wymaga on ciągłego monitoringu oraz dodatkowych działań, a dokładniej optymalizacji serwisu pod kątem działań konkurencji, osiągniętych wyników, a także aktualizacji algorytmów Google.

ANALITYKA

Zmiany wprowadzane na stronie to jedno, ale wyniki trzeba przede wszystkim analizować. Szczegółowa analiza danych na temat naszych użytkowników oraz wdrożenie zmian z niej wynikających to must have w SEO.

CONTENT

Nie bez przyczyny mawia się, że "Content is the King". Podczas naszej analizy szczegółowo weryfikujemy zapotrzebowanie serwisu na nowe treści. Na podstawie odpowiednich danych przygotowujemy niezbędne dla procesu SEO teksty na stronę.

Czy pozycjonowanie wymaga zmian na stronie internetowej? Jakich?

Odpowiedź na to pytania pojawia się najczęściej po wykonaniu audytu. Jeśli jednak nikt nie zaglądał na Twoją stronę pod kątem SEO to na 99% zmiany będą potrzebne. Bardzo często są to zmiany mocno techniczne polegające na edycji kodu, co nie wpływa na efekt wizualny na stronie. Jeśli jednak wymagane będą zmiany w wyglądzie strony to z całą pewnością najpierw to przedyskutujemy.

Jak długo trwa pozycjonowanie strony?

Tutaj pada najczęstsza odpowiedź w SEO: "To zależy". Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ jest bardzo wiele czynników, które mają na to wpływ. Oprócz czasu potrzebnego na wykonanie audytu, wprowadzenie zmian, przygotowanie treści to dużo zależy od samej wyszukiwarki (np. Google). Ciężko przewidzieć w jakim czasie odwiedzi ponownie naszą stronę i zweryfikuje wprowadzone zmiany oraz jak na nie zareaguje. Czasem pierwsze wyniki widoczne są po kilku tygodniach. Zdarzają się jednak przypadki, gdzie na wyniki trzeba poczekać kilka miesięcy. Wszystko zależne jest od aktualnego stanu serwisu i konkurencyjności branży.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Wszystko zależne jest od zakresu działań, które ustalamy podczas rozmów z naszymi klientami. Kwoty zaczynają się od paruset złotych miesięcznie przy tematach bardzo łatwych (niszowa branża w małej lokalizacji) po kilka tysięcy miesięcznie. Wszystko zależy od wielkości serwisu, złożoności tematu oraz konkurencyjności. Aby uzyskać konkrety dla swojego serwisu, wystarczy zapytać!

Jaka jest gwarancja uzyskania efektów działań?

Gwarancji nie ma, a jeśli ktoś ją daje to nie wie, o czym mówi. Skutecznie prowadzone działania dają sporą szansę na zwiększenie ruchu w serwisie. Niestety z uwagi na obecność czynników zewnętrznych, nie ma możliwości zagwarantowania danego efektu w założonym czasie. W większości przypadków rzetelnie prowadzony proces SEO sukcesywnie zwiększa ilość użytkowników w naszym serwisie.

Jakie są korzyści z pozycjonowania strony?

Głównym założeniem pozycjonowania jest zwiększenie konwersji na stronie. Konwersja może być różna dla każdego typu serwisu. Może to być zapisanie się na kurs, skorzystanie z usług, rejestracja do specjalisty czy też w przypadku sklepów zakup. Pozycjonowanie jako długotrwały proces w swoim założeniu zapewnia sukcesywne zwiększanie się konwersji. Użytkownicy pochodzący z bezpłatnych wyników Google często cechują się najwyższymi wskaźnikami jakości spośród wszystkich kanałów, dlatego warto inwestować w rozwój strony pod kątem SEO.