Nowy projekt strony dla zakładu dziewiarskiego
Zobacz projekt strony internetowej, którą wykonaliśmy dla łódzkiego przedsiębiorstwa zajmującego się wyrobem produktów dziewiarskich.
Piwi Femma
Produkcja wyrobów dziewiarskich.Piwi Femma to rodzinna firma z Łodzi, która zajmuje się produkcją oraz dostarczaniem produktów dziewiarskich na użytek europejskich marek odzieżowych. Celem przedsiębiorstwa jest wspieranie lokalnych projektantów oraz zwiększanie społecznej świadomości dotyczącej ekologicznego podejścia do mody. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowej strony internetowej na podstawie funkcjonującej aktualnie identyfikacji wizualnej marki. Głównym celem projektu było stworzenie prostej strony, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę, przedstawia historię firmy oraz umożliwia klientom szybki kontakt.
Czego użytkownik oczekuje od strony?
Pierwszym etapem pracy nad nowym projektem jest reaserch na temat branży oraz potencjalnych użytkowników strony, którą mamy zaprojektować.
Daje nam to wgląd w to, czego użytkownicy oczekują od produktu, który chcemy wdrożyć.
Ceni wysoką jakość usług
Użytkownik odwiedziający stronę jest projektantem lub przedsiębiorcą działającym w branży modowej. Podejmując współpracę z wykonawcą, oczekuje usług wysokiej jakści, możliwości wglądu w proces powstawania produktów oraz kompleksowej realizacji zamówienia.
Wspiera lokalnych przedsiębiorców
Przedsiębiorca zlecający wykonanie zamówienia mniejszemu, lokalnemu zakładowi, liczy na usługę realizowaną z najwyższą dbałością o szczegóły oraz o indywidualne podejście do każdego zamówienia.
Szuka długoterminowej współpracy
Potencjalny klient zakładu szuka możliwości długofalowej współpracy. Z uwagi na to niezwykle istotne jest skuppienie się na przedstawieniu nie tylko usług i dostępnym przędz, ale również pokazanie samego przebiegu współpracy i historii firmy tak aby zbudować zaufanie w oczach użytkowników.
Założenia projektu & Wstępny brief
Zanim zaczniemy pracę nad graficzną częścią strony, omawiamy z klientem wizję projektu tak, aby finalny produkt nie tylko pełnił funkcję użytkową, ale przede wszystkim wpisywał się w filozofię marki i pełnił rolę jej wizytówki.
Wyznaczamy główny cel projektu
Celem projektu jest przedstawienie usług dostępnych w ofercie biura tak, żeby klient dostrzegł korzyści jakie płyną z współpracy z firmą. Warstwa wizualna strony ma być oparta o aktualną identyfikacje wizualną, a sam projekt ma być prosty i przejrzysty.
Ustalenie wstępnych wytycznych
Wstępny brief, który opracowaliśmy we współpracy z klientem zawierał ogólną koncepcję projektu opartą na dotychczasowym logo. Barwy dominujące w projekcie to odcienie szarości i czerwieni.
Architektura strony
& Makiety High Fidelity
Na podstawie researchu i briefu ustalamy architekturę strony, czyli to, w jaki sposób będzie rozplanowana nawigacja, jaką ilość podstron planujemy wdrożyć oraz to jakie informacje znajdą się na każdej z nich. Makieta High Fidelity, czyli projekt strony, który posiada nałożoną warstwę graficzną, powstaje w ostatnim stadium procesu projektowego. Na tym etapie współpracujemy z klientem, tak aby estetyka nowej strony wpisywała się w wizerunek brandu.
Strona główna w nowym projekcie skupia się przede wszystkim na wyeksponowaniu usług wchodzących w skład oferty biura, posiada przejrzyście zaprojektowany cennik oraz formularz kontaktowy.
Prosta, przejrzysta komunikacja
Jednym z kluczowych aspektów decydujących o podjęciu współpracy z firmą jest zbudowanie zaufania. W tym celu postanowiliśmy w przejrzysty i czytelny sposób pokazać użytkownikom każdy etap, przez który przejdzie ich zamówienie. Klienci mają wgląd w proces realizacji zamówienia, w każdej jego fazie, dzięki czemu mogą kontrolować jego ostateczną formę. Zaprojektowaliśmy zestaw piktogramów, które w graficzny sposób pokazują ten proces.
Efekt końcowy współpracy
Projekt spełniający wymagania użytkowników
Użytkownik odwiedzający stronę z łatwością może dotrzeć do interesujących go informacji. Prezentacja usług dostępnych w ofercie firmy jest czytelna, a szereg podstron z historią firmy, procesem zamówienia i zasobami produkcyjnymi sprawiają, że potencjalny klient zyskuje informacje na temat tego jak będzie wyglądała współpraca.
Interfejs przyjazny dla użytkownika
Efektem naszej pracy jest strona internetowa, która została zaprojektowana w zgodzie z praktykami UX oraz wdrożona bez użycia gotowych szablonów czy builderów stron. Co nie przeszkadza, w tym aby każdy element był w łatwy sposób edytowalny z poziomu panelu administracyjnego.
Czym się zajmujemy?
Zajmujemy się marketingiem internetowym.
Nasze działania mają prowadzić do tego, by Twoja firma wyświetlała się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się tworzeniem treści, obsługą social media, projektowaniem graficznym i reklamami Google Ads.
Opowiedz na czym Ci zależy, a my podpowiemy Ci, co można zrobić, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.
Zobacz pełną ofertęProjektowanie stron
Stworzymy nowoczesną i intuicyjną stronę internetową, która zapewni Twoim klientom łatwy dostęp do informacji i oferowanych produktów.
Kampanie Google Ads
Precyzyjnie wybierzemy grupy docelowe, słowa kluczowe oraz odpowiednie stawki i zareklamujemy Twoje produkty oraz usługi.
Pozycjonowanie stron
Nasze działania pozwolą Ci znaleźć się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dotrzesz do większej liczby użytkowników i rozwiniesz swój biznes.
Copywriting
Stworzymy treści, które będą przyjazne dla użytkownika oraz dla algorytmów Google.Dzięki temu wzrośnie zarówno widoczność Twojej strony, jak i zaufanie klientów.
Sklepy e-commerce
Pomożemy Ci rozwinąć biznes i wkroczyć ze swoimi produktami do Internetu. Stworzymy indywidualny projekt i skonfigurujemy go tak, by był idealnie dopasowany do Twojej marki.
Obsługa Social Media
Zbudujemy relacje z Twoimi klientami i będziemy z nimi w stałym kontakcie. Sprawimy, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.