Nowy projekt strony dla zakładu dziewiarskiego

Zobacz projekt strony internetowej, którą wykonaliśmy dla łódzkiego przedsiębiorstwa zajmującego się wyrobem produktów dziewiarskich.

Klient

Piwi Femma

Produkcja wyrobów dziewiarskich.

Piwi Femma to rodzinna firma z Łodzi, która zajmuje się produkcją oraz dostarczaniem produktów dziewiarskich na użytek europejskich marek odzieżowych. Celem przedsiębiorstwa jest wspieranie lokalnych projektantów oraz zwiększanie społecznej świadomości dotyczącej ekologicznego podejścia do mody. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowej strony internetowej na podstawie funkcjonującej aktualnie identyfikacji wizualnej marki. Głównym celem projektu było stworzenie prostej strony, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę, przedstawia historię firmy oraz umożliwia klientom szybki kontakt.

Dla kogo projektujemy?

Czego użytkownik oczekuje od strony?

Pierwszym etapem pracy nad nowym projektem jest reaserch na temat branży oraz potencjalnych użytkowników strony, którą mamy zaprojektować.

Daje nam to wgląd w to, czego użytkownicy oczekują od produktu, który chcemy wdrożyć.

Ceni wysoką jakość usług

Użytkownik odwiedziający stronę jest projektantem lub przedsiębiorcą działającym w branży modowej. Podejmując współpracę z wykonawcą, oczekuje usług wysokiej jakści, możliwości wglądu w proces powstawania produktów oraz kompleksowej realizacji zamówienia.

Wspiera lokalnych przedsiębiorców

Przedsiębiorca zlecający wykonanie zamówienia mniejszemu, lokalnemu zakładowi, liczy na usługę realizowaną z najwyższą dbałością o szczegóły oraz o indywidualne podejście do każdego zamówienia.

Szuka długoterminowej współpracy

Potencjalny klient zakładu szuka możliwości długofalowej współpracy. Z uwagi na to niezwykle istotne jest skuppienie się na przedstawieniu nie tylko usług i dostępnym przędz, ale również pokazanie samego przebiegu współpracy i historii firmy tak aby zbudować zaufanie w oczach użytkowników.

Jak pracujemy?

Założenia projektu & Wstępny brief

Zanim zaczniemy pracę nad graficzną częścią strony, omawiamy z klientem wizję projektu tak, aby finalny produkt nie tylko pełnił funkcję użytkową, ale przede wszystkim wpisywał się w filozofię marki i pełnił rolę jej wizytówki.

Wyznaczamy główny cel projektu

Celem projektu jest przedstawienie usług dostępnych w ofercie biura tak, żeby klient dostrzegł korzyści jakie płyną z współpracy z firmą. Warstwa wizualna strony ma być oparta o aktualną identyfikacje wizualną, a sam projekt ma być prosty i przejrzysty.

Ustalenie wstępnych wytycznych

Wstępny brief, który opracowaliśmy we współpracy z klientem zawierał ogólną koncepcję projektu opartą na dotychczasowym logo. Barwy dominujące w projekcie to odcienie szarości i czerwieni.

Nowy projekt

Architektura strony
& Makiety High Fidelity

Na podstawie researchu i briefu ustalamy architekturę strony, czyli to, w jaki sposób będzie rozplanowana nawigacja, jaką ilość podstron planujemy wdrożyć oraz to jakie informacje znajdą się na każdej z nich. Makieta High Fidelity, czyli projekt strony, który posiada nałożoną warstwę graficzną, powstaje w ostatnim stadium procesu projektowego. Na tym etapie współpracujemy z klientem, tak aby estetyka nowej strony wpisywała się w wizerunek brandu.

Strona główna w nowym projekcie skupia się przede wszystkim na wyeksponowaniu usług wchodzących w skład oferty biura, posiada przejrzyście zaprojektowany cennik oraz formularz kontaktowy.

Prosta, przejrzysta komunikacja

Jednym z kluczowych aspektów decydujących o podjęciu współpracy z firmą jest zbudowanie zaufania. W tym celu postanowiliśmy w przejrzysty i czytelny sposób pokazać użytkownikom każdy etap, przez który przejdzie ich zamówienie. Klienci mają wgląd w proces realizacji zamówienia, w każdej jego fazie, dzięki czemu mogą kontrolować jego ostateczną formę. Zaprojektowaliśmy zestaw piktogramów, które w graficzny sposób pokazują ten proces.

Podsumowanie

Efekt końcowy współpracy

Projekt spełniający wymagania użytkowników

Użytkownik odwiedzający stronę z łatwością może dotrzeć do interesujących go informacji. Prezentacja usług dostępnych w ofercie firmy jest czytelna, a szereg podstron z historią firmy, procesem zamówienia i zasobami produkcyjnymi sprawiają, że potencjalny klient zyskuje informacje na temat tego jak będzie wyglądała współpraca.

Interfejs przyjazny dla użytkownika

Efektem naszej pracy jest strona internetowa, która została zaprojektowana w zgodzie z praktykami UX oraz wdrożona bez użycia gotowych szablonów czy builderów stron. Co nie przeszkadza, w tym aby każdy element był w łatwy sposób edytowalny z poziomu panelu administracyjnego.

SEO CASE STUDIES

Sprawdź historie naszych klientów

Zobacz SEO Case Studies
nasza oferta

Czym się zajmujemy?

Zajmujemy się marketingiem internetowym.
Nasze działania mają prowadzić do tego, by Twoja firma wyświetlała się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się tworzeniem treści, obsługą social media, projektowaniem graficznym i reklamami Google Ads.

Opowiedz na czym Ci zależy, a my podpowiemy Ci, co można zrobić, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.

Zobacz pełną ofertę

Projektowanie stron

Stworzymy nowoczesną i intuicyjną stronę internetową, która zapewni Twoim klientom łatwy dostęp do informacji i oferowanych produktów.

Kampanie Google Ads

Precyzyjnie wybierzemy grupy docelowe, słowa kluczowe oraz odpowiednie stawki i zareklamujemy Twoje produkty oraz usługi.

Pozycjonowanie stron

Nasze działania pozwolą Ci znaleźć się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dotrzesz do większej liczby użytkowników i rozwiniesz swój biznes.

Copywriting

Stworzymy treści, które będą przyjazne dla użytkownika oraz dla algorytmów Google.Dzięki temu wzrośnie zarówno widoczność Twojej strony, jak i zaufanie klientów.

Sklepy e-commerce

Pomożemy Ci rozwinąć biznes i wkroczyć ze swoimi produktami do Internetu. Stworzymy indywidualny projekt i skonfigurujemy go tak, by był idealnie dopasowany do Twojej marki.

Obsługa Social Media

Zbudujemy relacje z Twoimi klientami i będziemy z nimi w stałym kontakcie. Sprawimy, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

Od czego zacząć?

Napisz, czym się zajmujesz i jakie efekty chcesz uzyskać. Postaramy się dobrać odpowiednie rozwiązania, które będą idealnie dopasowane do Twojego biznesu.

Jeśli nie jesteś pewien czego potrzebujesz, nic nie szkodzi. Skorzystaj z formularza i opisz nam swoją działalność, a my określimy, w jaki sposób możemy pomóc w promocji Twojej działalności.

Dane kontaktowe

Jakub Styczyszyn
790 615 783
kontakt@woem.pl

Dane kontaktowe

790 615 783
kontakt@woem.pl

Nasze biuro

Wrocław
ul. Ludwika Rydygiera 14/14