Identyfikacja wizualna dla kancelarii prawnej
Zobacz projekt logo oraz strony internetowej, którą wykonaliśmy dla wrocławskiej kancelarii prawnej.
Kancelaria Sutor
Doradztwo prawneKancelaria Sutor w swojej ofercie posiada usługi z zakresu doradztwa prawnego. Nasze zadanie polegało na przygotowaniu projektu logo, wizytówek oraz papierów firmowych a także propozycji layoutu strony internetowej. Głównym celem, na którym się skupiliśmy było stworzenie intuicyjnej strony, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę oraz umożliwia klientom szybki kontakt.
Czego użytkownik oczekuje od strony?
Pierwszym etapem, pracy nad nowym projektem jest reaserch na temat branży oraz potencjalnych użytkowników strony, którą mamy zaprojektować.
Daje nam to wgląd w to, czego użytkownicy oczekują od produktu, który chcemy wdrożyć.
Ceni wysoką jakość usług
Potencjalny klient potrzebujący wsparcia prawnego, przede wszystkim szuka specjalisty z doświadczeniem oraz pozytywnymi referencjami. Planując budowę witryny, skupiliśmy się nie tylko na przedstawieniu oferty, ale również na zbudowaniu zaufania w oczach użytkoników.
Kompleksowa obsługa i indywidualne traktowanie
Użytkownicy odwiedzający stronę kancelarii szukają specjalisty, który z pełnym zaangażowaniem poświęci się ich przypadkowi. Każda sprawa jest inna i wymaga spersonalizowanego podejścia.
Przejrzysta oferta i szybki kontakt
Czytelne przedstawienie oferty umożliwia użytkownikom szybkie podjęcie decyzji w sprawie zakresu współpracy z kancelarią. Łatwy dostęp do formularzy kontaktowych pomaga w nawiązaniu wspólpracy.
Założenia projektu & Wstępny brief
Zanim zaczniemy pracę nad graficzną częścią strony, omawiamy z klientem wizję projektu tak, aby finalny produkt nie tylko pełnił funkcję użytkową, ale przede wszystkim wpisywał się w filozofię marki i pełnił rolę jej wizytówki.
Wyznaczamy główny cel projektu
Celem projektu jest przedstawienie usług dostępnych w ofercie kancelarii tak, żeby klient dostrzegł korzyści jakie płyną z współpracy z firmą. Warstwa wizualna strony ma być oparty o nową identyfikacje wizualną, prosty i przejrzysty. Ponadto musi być przystosowany pod SEO oraz zaprojektowany zgodnie z zasadami UX.
Ustalenie wstępnych wytycznych
Wstępny brief, który opracowaliśmy we współpracy z klientem zawierał ogólną koncepcję projektu opartą na dotychczasowym logo. Barwy dominujące w projekcie to niebieski, czerwony i złoty.
Identyfikacja wizualna
Zaprojektowane przez nas logo składa się z sygnetu, który nawiązuje do tematyki prawniczej, oraz z logotypu. Całość zachowana jest w prostej, nowoczesnej i minimalistycznej stylistyce.
Font użyty w projekcie to Montserrat.
Logo występuje w dwóch wersjach kolorystycznych, wykorzystywanych na zmianę w zależności od koloru tła.
Kolory użyte w projekcie to:
Architektura strony
& Makiety High Fidelity
Na podstawie researchu i briefu ustalamy architekturę strony, czyli to, w jaki sposób będzie rozplanowana nawigacja, jaką ilość podstron planujemy wdrożyć oraz to jakie informacje znajdą się na każdej z nich. Makieta High Fidelity, czyli projekt strony, który posiada nałożoną warstwę graficzną, powstaje w ostatnim stadium procesu projektowego. Na tym etapie współpracujemy z klientem, tak aby estetyka nowej strony wpisywała się w wizerunek brandu.
Prosta, przejrzysta komunikacja
Aby ułatwić użytkownikom korzystanie ze strony, szczególny nacisk położyliśmy na czytelne przedstawienie usług i umożliwienie szybkiego kontaktu w sprawie konsultacji. Formularz kontaktowy znajduje się na każdej podstronie ofertowej, dzięki czemu użytkownik podejmujący decyzję o współpracy, może od razu nawiązać kontakt.
Efekt końcowy współpracy
Projekt spełniający wymagania użytkowników
Użytkownik odwiedzający stronę z łatwością może dotrzeć do interesujących go informacji. Formularze umieszczone bezpośrednio na podstronach ofertowych umożliwiają skontaktowanie się w sprawie konsultacji bezpośrenio z poziomu interesusjącej użytkownika podstrony.
Interfejs przyjazny dla użytkownika
Efektem naszej pracy jest strona internetowa, która została zoptymalizowana pod kątem SEO oraz zaprojektowana w zgodzie z praktykami UX.
Czym się zajmujemy?
Zajmujemy się marketingiem internetowym.
Nasze działania mają prowadzić do tego, by Twoja firma wyświetlała się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się tworzeniem treści, obsługą social media, projektowaniem graficznym i reklamami Google Ads.
Opowiedz na czym Ci zależy, a my podpowiemy Ci, co można zrobić, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.
Zobacz pełną ofertęProjektowanie stron
Stworzymy nowoczesną i intuicyjną stronę internetową, która zapewni Twoim klientom łatwy dostęp do informacji i oferowanych produktów.
Kampanie Google Ads
Precyzyjnie wybierzemy grupy docelowe, słowa kluczowe oraz odpowiednie stawki i zareklamujemy Twoje produkty oraz usługi.
Pozycjonowanie stron
Nasze działania pozwolą Ci znaleźć się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dotrzesz do większej liczby użytkowników i rozwiniesz swój biznes.
Copywriting
Stworzymy treści, które będą przyjazne dla użytkownika oraz dla algorytmów Google.Dzięki temu wzrośnie zarówno widoczność Twojej strony, jak i zaufanie klientów.
Sklepy e-commerce
Pomożemy Ci rozwinąć biznes i wkroczyć ze swoimi produktami do Internetu. Stworzymy indywidualny projekt i skonfigurujemy go tak, by był idealnie dopasowany do Twojej marki.
Obsługa Social Media
Zbudujemy relacje z Twoimi klientami i będziemy z nimi w stałym kontakcie. Sprawimy, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.