Elegancja w stylu boho

Zobacz projekt sklepu internetowego, który w swojej ofercie posiada ręcznie robioną biżuterię w stylu etnicznym.

Klient

Boho Art

Ręcznie robiona biżuteria premium

Sklep internetowy Boho Art w swojej ofercie prezentuje etniczną biżuterię z piór i kamieni. Filozofia marki opiera się na promowaniu holistycznych i terapeutycznych właściwości kryształów. Naszym zadaniem było przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej brandu oraz odświeżenie sklepu internetowego. Głównym założeniem projektu było zwrócenie uwagi na zalety ręcznie wykonanych produktów oraz podkreślenie ich jakości premium.

Dla kogo projektujemy?

Kim jest klient sklepu i czego oczekuje?

Pierwszym etapem pracy nad nowym projektem jest research na temat branży oraz potencjalnych użytkowników strony, którą mamy zaprojektować.

Daje nam to wgląd w to, czego użytkownicy oczekują od produktu, który chcemy wdrożyć.

Ceni wysoką jakość i oryginalność produktów

Klient sklepu kładzie nacisk na unikalny i niepowtarzalny charakter biżuterii, którą kupuje. Ręczne wykonanie, pojedyncze sztuki każdego z produktów oraz możliwość zamówienia indywidualnego projektu spoza oferty głównej, wpływają na podwyższenie wartości oferowanego produktu.

Lubi się wyróżniać i stawia na produkty naturalne

Główną grupą odbiorców marki są osoby lubiące podkreślać swój oryginalny styl. Produkty są skierowane do klientów, którym zależy na wspieraniu marek wykorzystujących produkty naturalne.

Przejrzysta oferta i prosty proces zakupowy

Wymagania użytkownika dotyczące sklepu to przede wszystkim czytelnie przedstawiona oferta, prosty i intuicyjny proces zakupowy oraz łatwa możliwość skontaktowania się z obsługą w razie jakichkolwiek pytań.

Dla kogo projektujemy?

Założenia projektu & Wstępny brief

Zanim zaczniemy pracę nad graficzną częścią strony, omawiamy z klientem wizję projektu tak, aby finalny produkt nie tylko pełnił funkcję użytkową, ale przede wszystkim wpisywał się w filozofię marki i pełnił rolę jej wizytówki.

Wyznaczamy główny cel projektu

Celem projektu jest podkreślenie unikatowego charakteru produktów znajdujących się w ofercie. Warstwa wizualna sklepu nawiązywać ma do etnicznego charakteru biżuterii oraz pokreślać jej wysoką jakość i naturalne pochodzenie. Nowy projekt sklepu ma być przystosowany pod SEO oraz zaprojektowany zgodnie z zasadami UX.

Ustalenie wstępnych wytycznych

Wstępny brief, który opracowaliśmy we współpracy z klientem, zawierał ogólną koncepcję kolorystyczną projektu oraz wytyczne według których powstało ostateczne logo i pozostałe elementy graficzne. Kolorami dominującymi w nowej koncepcji są zieleń oraz odcienie beżu, a pióra pojawiające się w identyfikacji były propozycją klienta, który ma realny wpływ na wizualną warstwę projektu na każdym etapie jego powstawania.

Nowy projekt

Nowa identyfikacja wizualna

Zaproponowana przez nas wersja logo, w porównaniu do wersji poprzedniej, silnie eksponuje nazwę marki. Piórko, które rozdziela słowa w znaku, nawiązuje do specyfiki produktów z oferty sklepu.

Zaprojektowane przez nas elementy graficzne w tle oraz separatory przy nagłówkach również powstały w oparciu o wytyczne ustalone przy udziale klienta. Ich celem jest ułatwienie organizacji konkretnych sekcji na stronie, a także wskazanie najważniejszych elementów. Wizualnie nawiązywać miały do stylistyki boho oraz hippie.

Nowa wersja logotypu
Stara wersja logotypu
Nowy projekt

Architektura strony
& Makiety High Fidelity

Na podstawie researchu i briefu ustalamy architekturę strony, czyli to, w jaki sposób będzie rozplanowana nawigacja, jaką ilość podstron planujemy wdrożyć oraz to jakie informacje znajdą się na każdej z nich. Makieta High Fidelity, czyli projekt strony, który posiada nałożoną warstwę graficzną, powstaje w ostatnim stadium procesu projektowego. Na tym etapie współpracujemy z klientem, tak aby estetyka nowej strony wpisywała się w wizerunek brandu.

Strona główna w nowym projekcie skupia się przede wszystkim na wyeksponowaniu produktów oraz przedstawieniu filozofii marki. Na górze strony umieściliśmy slider z informacją o tym, co można znaleźć w ofercie sklepu oraz gdzie znajdują się informacje na temat właściwości poszczególnych kryształów.

Nowa wersja strony głównej
Stara wersja strony głównej

Podkreślenie kluczowych informacji

Filozofia marki opiera się na promowaniu terapeutycznych właściwości kryształów, więc zadbaliśmy o odpowiednią ekspozycję informacji na ten temat na stronie produktowej. Sklep posiada również bloga, na którym użytkownik może znaleźć kompleksową wiedzę na temat kamieni, z których powstaje biżuteria. Przy każdym artykule funkcjonuje moduł, który pokazuje użytkownikowi produkty wykonane z materiału, który go interesuje.

Podsumowanie

Efekt końcowy współpracy

Projekt spełniający wymagania użytkowników

Użytkownik odwiedzający stronę z łatwością może dotrzeć do interesujących go informacji na temat właściwości kamieni oraz profitów płynących z ich posiadania. Prezentacja oferty sklepowej jest czytelna i podkreśla wysoką jakość produktów wykonanych z elementów naturalnych.

Interfejs przyjazny dla użytkownika

Efektem naszej pracy jest sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod kątem SEO oraz zaprojektowany w zgodzie z praktykami UX.

SEO CASE STUDIES

Sprawdź historie naszych klientów

Zobacz SEO Case Studies
nasza oferta

Czym się zajmujemy?

Zajmujemy się marketingiem internetowym.
Nasze działania mają prowadzić do tego, by Twoja firma wyświetlała się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się tworzeniem treści, obsługą social media, projektowaniem graficznym i reklamami Google Ads.

Opowiedz na czym Ci zależy, a my podpowiemy Ci, co można zrobić, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.

Zobacz pełną ofertę

Projektowanie stron

Stworzymy nowoczesną i intuicyjną stronę internetową, która zapewni Twoim klientom łatwy dostęp do informacji i oferowanych produktów.

Kampanie Google Ads

Precyzyjnie wybierzemy grupy docelowe, słowa kluczowe oraz odpowiednie stawki i zareklamujemy Twoje produkty oraz usługi.

Pozycjonowanie stron

Nasze działania pozwolą Ci znaleźć się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dotrzesz do większej liczby użytkowników i rozwiniesz swój biznes.

Copywriting

Stworzymy treści, które będą przyjazne dla użytkownika oraz dla algorytmów Google.Dzięki temu wzrośnie zarówno widoczność Twojej strony, jak i zaufanie klientów.

Sklepy e-commerce

Pomożemy Ci rozwinąć biznes i wkroczyć ze swoimi produktami do Internetu. Stworzymy indywidualny projekt i skonfigurujemy go tak, by był idealnie dopasowany do Twojej marki.

Obsługa Social Media

Zbudujemy relacje z Twoimi klientami i będziemy z nimi w stałym kontakcie. Sprawimy, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

Od czego zacząć?

Napisz, czym się zajmujesz i jakie efekty chcesz uzyskać. Postaramy się dobrać odpowiednie rozwiązania, które będą idealnie dopasowane do Twojego biznesu.

Jeśli nie jesteś pewien czego potrzebujesz, nic nie szkodzi. Skorzystaj z formularza i opisz nam swoją działalność, a my określimy, w jaki sposób możemy pomóc w promocji Twojej działalności.

Dane kontaktowe

Jakub Styczyszyn
790 615 783
kontakt@woem.pl

Dane kontaktowe

790 615 783
kontakt@woem.pl

Nasze biuro

Wrocław
ul. Ludwika Rydygiera 14/14