Nowy projekt strony dla biura rachunkowego
Zobacz projekt strony internetowej, którą wykonaliśmy dla wrocławskiego biura rachunkowego.
Biuro Rachunkowe M&B
Finanse i księgowośćBiuro Rachunkowe M&B w swojej ofercie posiada usługi z zakresu księgowości i doradztwa finansowego. Filozofia firmy opiera się na pełym wsparciu klienta w kwestiach finansowych oraz świadczeniu usług najwyższej jakości dostępnych dla każdego przedsiębiorcy. Naszym zadaniem było przygotowanie nowej strony internetowej w oparciu o istniejącą idenyfikaję wizualną. Głównym założeniem projektu było stworzenie intuicyjnej strony, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę oraz umożliwia klientom szybki kontakt.
Czego użytkownik oczekuje od strony?
Pierwszym etapem, pracy nad nowym projektem jest reaserch na temat branży oraz potencjalnych użytkowników strony, którą mamy zaprojektować.
Daje nam to wgląd w to, czego użytkownicy oczekują od produktu, który chcemy wdrożyć.
Ceni wysoką jakość usług
Użytkownik powierzając opiekę nad swoimi finansami firmie zewnętrznej, oczkuje od niej usług najwyższej jakości. Strona internetowa, która ma je zaprezentować, powinna odzwierciedlać profesjonalizm marki oraz budować zaufanie w oczach potencjalnego klienta.
Kompleksowa obsługa i indywidualne podejście do sprawy
Przedsiębiorca, który chce skorzystać z usług biura rachunkowego, oczekuje pełnego zaangażowania w obsługę finansową oraz doradztwa z tego zakresu. Zadaniem strony internetowej jest zbudowanie relacji z potencjalnym klientem i przedstawienie mu korzyści jakie niesie za sobą podjęcie współpracy z biurem.
Przejrzysta oferta i szybki kontakt
Czytelne przedstawienie oferty umożliwia użytkownikom szybkie podjęcie decyzji w sprawie zakresu współpracy z biurem, a przejście do formularza za pomocą jednego klinkięcia umożliwia szybki kontakt z firmą.
Założenia projektu & Wstępny brief
Zanim zaczniemy pracę nad graficzną częścią strony, omawiamy z klientem wizję projektu tak, aby finalny produkt nie tylko pełnił funkcję użytkową, ale przede wszystkim wpisywał się w filozofię marki i pełnił rolę jej wizytówki.
Wyznaczamy główny cel projektu
Celem projektu jest przedstawienie usług dostępnych w ofercie biura tak, żeby klient dostrzegł korzyści jakie płyną z współpracy z firmą. Warstwa wizualna strony ma być oparta o aktualną identyfikacje wizualną, a sam projekt m a być prosty i przejrzysty. Nowy projekt sklepu ma być przystosowany pod SEO oraz zaprojektowany zgodnie z zasadami UX.
Ustalenie wstępnych wytycznych
Wstępny brief, który opracowaliśmy we współpracy z klientem zawierał ogólną koncepcję projektu opartą na dotychczasowym logo. Barwy dominujące w projekcie to niebieski, czerwony i biały.
Architektura strony
& Makiety High Fidelity
Na podstawie researchu i briefu ustalamy architekturę strony, czyli to, w jaki sposób będzie rozplanowana nawigacja, jaką ilość podstron planujemy wdrożyć oraz to jakie informacje znajdą się na każdej z nich. Makieta High Fidelity, czyli projekt strony, który posiada nałożoną warstwę graficzną, powstaje w ostatnim stadium procesu projektowego. Na tym etapie współpracujemy z klientem, tak aby estetyka nowej strony wpisywała się w wizerunek brandu.
Strona główna w nowym projekcie skupia się przede wszystkim na wyeksponowaniu usług wchodzących w skład oferty biura, posiada przejrzyście zaprojektowany cennik oraz formularz kontaktowy.
Prosta, przejrzysta komunikacja
Aby ułatwić użytkownikom korzystanie ze strony, szczególny nacisk położyliśmy na czytelne przedstawienie usług oraz cennika. Przyciski kontaktowe umieszczone przy każdej usłudze kierują potencjalnych klientów bezpośrednio do formularza kontaktowego, dzięki czemu użytkownik może szybko skontaktowac się z biurem bez opuszczania strony głównej.
Efekt końcowy współpracy
Projekt spełniający wymagania użytkowników
Użytkownik odwiedzający stronę z łatwością może dotrzeć do interesujących go informacji. Prezentacja usług dostępnych w ofercie firmy jest czytelna, a dzięki dedykowanym przyciskom, użytkownik może szybko skontaktować się z biurem rachunkowym.
Interfejs przyjazny dla użytkownika
Efektem naszej pracy jest sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod kątem SEO oraz zaprojektowany w zgodzie z praktykami UX.
Czym się zajmujemy?
Zajmujemy się marketingiem internetowym.
Nasze działania mają prowadzić do tego, by Twoja firma wyświetlała się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się tworzeniem treści, obsługą social media, projektowaniem graficznym i reklamami Google Ads.
Opowiedz na czym Ci zależy, a my podpowiemy Ci, co można zrobić, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.
Zobacz pełną ofertęProjektowanie stron
Stworzymy nowoczesną i intuicyjną stronę internetową, która zapewni Twoim klientom łatwy dostęp do informacji i oferowanych produktów.
Kampanie Google Ads
Precyzyjnie wybierzemy grupy docelowe, słowa kluczowe oraz odpowiednie stawki i zareklamujemy Twoje produkty oraz usługi.
Pozycjonowanie stron
Nasze działania pozwolą Ci znaleźć się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dotrzesz do większej liczby użytkowników i rozwiniesz swój biznes.
Copywriting
Stworzymy treści, które będą przyjazne dla użytkownika oraz dla algorytmów Google.Dzięki temu wzrośnie zarówno widoczność Twojej strony, jak i zaufanie klientów.
Sklepy e-commerce
Pomożemy Ci rozwinąć biznes i wkroczyć ze swoimi produktami do Internetu. Stworzymy indywidualny projekt i skonfigurujemy go tak, by był idealnie dopasowany do Twojej marki.
Obsługa Social Media
Zbudujemy relacje z Twoimi klientami i będziemy z nimi w stałym kontakcie. Sprawimy, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.