Nowy projekt strony dla biura rachunkowego

Zobacz projekt strony internetowej, którą wykonaliśmy dla wrocławskiego biura rachunkowego.

Klient

Biuro Rachunkowe M&B

Finanse i księgowość

Biuro Rachunkowe M&B w swojej ofercie posiada usługi z zakresu księgowości i doradztwa finansowego. Filozofia firmy opiera się na pełym wsparciu klienta w kwestiach finansowych oraz świadczeniu usług najwyższej jakości dostępnych dla każdego przedsiębiorcy. Naszym zadaniem było przygotowanie nowej strony internetowej w oparciu o istniejącą idenyfikaję wizualną. Głównym założeniem projektu było stworzenie intuicyjnej strony, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę oraz umożliwia klientom szybki kontakt.

Dla kogo projektujemy?

Czego użytkownik oczekuje od strony?

Pierwszym etapem, pracy nad nowym projektem jest reaserch na temat branży oraz potencjalnych użytkowników strony, którą mamy zaprojektować.

Daje nam to wgląd w to, czego użytkownicy oczekują od produktu, który chcemy wdrożyć.

Ceni wysoką jakość usług

Użytkownik powierzając opiekę nad swoimi finansami firmie zewnętrznej, oczkuje od niej usług najwyższej jakości. Strona internetowa, która ma je zaprezentować, powinna odzwierciedlać profesjonalizm marki oraz budować zaufanie w oczach potencjalnego klienta.

Kompleksowa obsługa i indywidualne podejście do sprawy

Przedsiębiorca, który chce skorzystać z usług biura rachunkowego, oczekuje pełnego zaangażowania w obsługę finansową oraz doradztwa z tego zakresu. Zadaniem strony internetowej jest zbudowanie relacji z potencjalnym klientem i przedstawienie mu korzyści jakie niesie za sobą podjęcie współpracy z biurem.

Przejrzysta oferta i szybki kontakt

Czytelne przedstawienie oferty umożliwia użytkownikom szybkie podjęcie decyzji w sprawie zakresu współpracy z biurem, a przejście do formularza za pomocą jednego klinkięcia umożliwia szybki kontakt z firmą.

Dla kogo projektujemy?

Założenia projektu & Wstępny brief

Zanim zaczniemy pracę nad graficzną częścią strony, omawiamy z klientem wizję projektu tak, aby finalny produkt nie tylko pełnił funkcję użytkową, ale przede wszystkim wpisywał się w filozofię marki i pełnił rolę jej wizytówki.

Wyznaczamy główny cel projektu

Celem projektu jest przedstawienie usług dostępnych w ofercie biura tak, żeby klient dostrzegł korzyści jakie płyną z współpracy z firmą. Warstwa wizualna strony ma być oparta o aktualną identyfikacje wizualną, a sam projekt m a być prosty i przejrzysty. Nowy projekt sklepu ma być przystosowany pod SEO oraz zaprojektowany zgodnie z zasadami UX.

Ustalenie wstępnych wytycznych

Wstępny brief, który opracowaliśmy we współpracy z klientem zawierał ogólną koncepcję projektu opartą na dotychczasowym logo. Barwy dominujące w projekcie to niebieski, czerwony i biały.

Nowy projekt

Architektura strony
& Makiety High Fidelity

Na podstawie researchu i briefu ustalamy architekturę strony, czyli to, w jaki sposób będzie rozplanowana nawigacja, jaką ilość podstron planujemy wdrożyć oraz to jakie informacje znajdą się na każdej z nich. Makieta High Fidelity, czyli projekt strony, który posiada nałożoną warstwę graficzną, powstaje w ostatnim stadium procesu projektowego. Na tym etapie współpracujemy z klientem, tak aby estetyka nowej strony wpisywała się w wizerunek brandu.

Strona główna w nowym projekcie skupia się przede wszystkim na wyeksponowaniu usług wchodzących w skład oferty biura, posiada przejrzyście zaprojektowany cennik oraz formularz kontaktowy.

Prosta, przejrzysta komunikacja

Aby ułatwić użytkownikom korzystanie ze strony, szczególny nacisk położyliśmy na czytelne przedstawienie usług oraz cennika. Przyciski kontaktowe umieszczone przy każdej usłudze kierują potencjalnych klientów bezpośrednio do formularza kontaktowego, dzięki czemu użytkownik może szybko skontaktowac się z biurem bez opuszczania strony głównej.

Podsumowanie

Efekt końcowy współpracy

Projekt spełniający wymagania użytkowników

Użytkownik odwiedzający stronę z łatwością może dotrzeć do interesujących go informacji. Prezentacja usług dostępnych w ofercie firmy jest czytelna, a dzięki dedykowanym przyciskom, użytkownik może szybko skontaktować się z biurem rachunkowym.

Interfejs przyjazny dla użytkownika

Efektem naszej pracy jest sklep internetowy, który został zoptymalizowany pod kątem SEO oraz zaprojektowany w zgodzie z praktykami UX.

SEO CASE STUDIES

Sprawdź historie naszych klientów

Zobacz SEO Case Studies
nasza oferta

Czym się zajmujemy?

Zajmujemy się marketingiem internetowym.
Nasze działania mają prowadzić do tego, by Twoja firma wyświetlała się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się tworzeniem treści, obsługą social media, projektowaniem graficznym i reklamami Google Ads.

Opowiedz na czym Ci zależy, a my podpowiemy Ci, co można zrobić, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.

Zobacz pełną ofertę

Projektowanie stron

Stworzymy nowoczesną i intuicyjną stronę internetową, która zapewni Twoim klientom łatwy dostęp do informacji i oferowanych produktów.

Kampanie Google Ads

Precyzyjnie wybierzemy grupy docelowe, słowa kluczowe oraz odpowiednie stawki i zareklamujemy Twoje produkty oraz usługi.

Pozycjonowanie stron

Nasze działania pozwolą Ci znaleźć się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dotrzesz do większej liczby użytkowników i rozwiniesz swój biznes.

Copywriting

Stworzymy treści, które będą przyjazne dla użytkownika oraz dla algorytmów Google.Dzięki temu wzrośnie zarówno widoczność Twojej strony, jak i zaufanie klientów.

Sklepy e-commerce

Pomożemy Ci rozwinąć biznes i wkroczyć ze swoimi produktami do Internetu. Stworzymy indywidualny projekt i skonfigurujemy go tak, by był idealnie dopasowany do Twojej marki.

Obsługa Social Media

Zbudujemy relacje z Twoimi klientami i będziemy z nimi w stałym kontakcie. Sprawimy, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

Od czego zacząć?

Napisz, czym się zajmujesz i jakie efekty chcesz uzyskać. Postaramy się dobrać odpowiednie rozwiązania, które będą idealnie dopasowane do Twojego biznesu.

Jeśli nie jesteś pewien czego potrzebujesz, nic nie szkodzi. Skorzystaj z formularza i opisz nam swoją działalność, a my określimy, w jaki sposób możemy pomóc w promocji Twojej działalności.

Dane kontaktowe

Jakub Styczyszyn
790 615 783
kontakt@woem.pl

Dane kontaktowe

790 615 783
kontakt@woem.pl

Nasze biuro

Wrocław
ul. Ludwika Rydygiera 14/14