SOCIAL MEDIA

Pielęgnuj kontakt
z klientami.

Warto być obecnym w mediach społecznościowych. Jest to kolejny sposób dotarcia do potencjalnych klientów, którzy dzięki angażującym postom i reklamom płatnym, zostaną z Tobą na dłużej. Dodatkowo mogą stać się ambasadorami marki i polecać Twoje produkty szerszemu gronu odbiorców.

Aby zbudwać silną relację z klientami, należy wybrać odpowiednie medium i środki przekazu. Jeżeli specjalizujesz się w prawie lub finansach, najbardziejntrafionym pomysłem będzie pojawienie się na LinkedIn. W przypadku branży kosmetycznej czy odzieżowej głównym kanałem komunikacji powinien być Facebook bądź Instagram.

Facebook

Jeden z najbardziej popularnych portali społecznościowych i dodatkowy kanał pozyskiwania klientów. Angażujące treści i regularna ich publikacja pozwolą stworzyć zaangażowaną społeczność.

Instagram

Instagram to platforma, która znacznie przybliży Cię do odbiorców. Dzięki niej będziesz w stanie poznać ich potrzeby i lepiej dopasować do nich usługi i produkty. Liczą się przede wszystkim atrakcyjne zdjęcia i relacje.

Linkedin

Platforma do załatwiania biznesów, a także źródło cennych informacji o danej branży. Eksperckie artykuły czy prezentacje case study to coś, co koniecznie powinno znaleźć się na Twoim profilu.

YouTube

Youtube to platforma, która umożliwia promocję firmy i usług przy pomocy filmów. Mogą to być zarówno materiały promocyjne, jak i tutoriale, na których dzielisz się z innymi swoją wiedzą.

Pinterest

Pinterest to źródło inspiracji. Odbiorcy dzielą się publikowanymi treściami i czerpią z nich pomysły. Twoje wpisy mogą trafić do naprawdę szerokiego grona odbiorców.

Inne

TikTok? Snapchat? Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci na innej platformie niż te wymienione, napisz do nas. Zobaczymy, co da się zrobić!

SOCIAL MEDIA

Jakie korzyści niesie
za sobą obecność
w social media?

Skontaktuj się z nami

Zwiększ grono odbiorców

Media społecznościowe to doskonały sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Angażujące posty to jednak nie wszystko – warto wzbogacić swoje działania o kampanie płatne, dzięki którym poszerzysz grono swoich odbiorców. Reklamy w social media pozwalają nie tylko na zwiększanie zasięgu publikowanych treści, ale i precyzyjne dotarcie do tych osób, które są najbardziej zainteresowane Twoją usługą bądź produktem.

Mierz efekty kampanii w prosty sposób

Efekty mierzy się najczęściej poprzez obserwację polubień, komentarzy, udostępnień, a także bezpośrednich zapytań. Monitorowanie social mediów odbywa się również poprzez Google Analytics.

Portfolio

Zobacz nasze projekty

Zobacz portfolio
SEO CASE STUDIES

Sprawdź historie naszych klientów

Zobacz SEO Case Studies

Od czego zacząć?

Napisz, czym się zajmujesz i jakie efekty chcesz uzyskać. Postaramy się dobrać odpowiednie rozwiązania, które będą idealnie dopasowane do Twojego biznesu.

Jeśli nie jesteś pewien czego potrzebujesz, nic nie szkodzi. Skorzystaj z formularza i opisz nam swoją działalność, a my określimy, w jaki sposób możemy pomóc w promocji Twojej działalności.

Dane kontaktowe

Jakub Styczyszyn
790 615 783
kontakt@woem.pl

Dane kontaktowe

790 615 783
kontakt@woem.pl

Nasze biuro

Wrocław
ul. Ludwika Rydygiera 14/14