Content marketing
& Copywriting
Czy teksty wpływają
na pozycje stron
w wyszukiwarkach?
Rozbudowa strony o treść, a także pozyskiwanie linków z artykułów sponsorowanych mają bezpośredni wpływ na wzrost widoczności serwisu.
Właściwie zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych tekst sprawi, że Twoja strona będzie wyświetlać się wyżej w wyszukiwarce Google. Kluczem do sukcesu jest dopasowanie języka do konkretnej branży. Taki tekst jest w stanie zainteresować odbiorcę i sprawić, że będzie chciał on skorzystać z Twoich usług.
Opisy kategorii
Opisy kategorii tworzone są zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Pomagają w podjęciu decyzji zakupowej i pełnią funkcję przewodnika po produktach. Tego typu treści bywają kluczowe w pozycjonowaniu stron internetowych.
Opisy produktów
Koncentrujemy się na potrzebach potencjalnych klientów i staramy się jak najlepiej przybliżyć im cechy produktu. Dbamy o to, by teksty były również zoptymalizowane pod SEO.
Posty w social media
Obecność w social media pozwala być w stałym kontakcie z klentami. Stanowią źródło informacji o marce i budują jej rozpoznawalność. Angażujące posty są doskonałym sposobem na sprzedaż.
Artykuły sponsorowane
Artykuły sponsorowane pozwalają na zdobywanie wartościowych linków, a także są w stanie generować ruch na stronie. Pozwalają na zaprezentowanie usługi bądź produktu szerszemu gronu odbiorców.
Artykuły blogowe
Artykuły blogowe pomagają zarówno zwiększyć ruch na stronie, jak i zbudować wizerunek firmy jako eksperta w danej dziedzinie. Wysokiej jakości treść jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla przyszłych, jak i obecnych klientów.
Hasła reklamowe
Skuteczne hasła reklamowe są krótkie i proste. Zadbamy o to, aby dokładnie podkreślały to, co jest najważniejsze dla Twojej marki. Stworzymy hasło, które będzie oddawało jej filozofię.
Wykorzystanie fraz kluczowych
Optymalizacja treści pod SEO to szereg działań, które sprawiają, że tekst jest traktowany przez Google jako wartościowy. Składa się na to między innymi odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi. Teksty tworzone są w oparciu o wytyczne oraz dogłębny research.
Optymalizacja i analiza wyników
Nie bez znaczenia jest również odpowiednie formatowanie całego tekstu.
W przypadku treści mocno technicznych, tworzonych przez specjalistów, zajmiemy się optymalizacją gotowego tekstu i dostosowaniem go do robotów Google.