Prowadzisz swój biznes? Pojęcie SEO obiło Ci się o uszy, ale nie do końca wiesz, z czym to się je? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego? A może zastanawiasz się, jakie działania byłyby opcją najlepszą dla Ciebie? Śmiało! Odezwij się do nas korzystając z formularza, który znajdziesz na dole strony. Napisz, w jakiej branży działasz i na jakich efektach najbardziej Ci zależy. Postaramy się dobrać rozwiązania, które będą idealnie dopasowane do Twojego biznesu. Możesz również skorzystać z naszej oferty audytu SEO, w którym precyzyjnie określimy, jakich działań optymalizacyjnych wymaga Twój serwis, by mieć szansę zdobywać coraz to wyższe pozycje w wyszukiwarce Google, a tym samym zaprezentować się szerszemu gronu odbiorców i potencjalnych klientów. Jeśli jesteś nowy w Internecie, nie martw się! Stworzymy stronę od podstaw, odpowiednio ją zoptymalizujemy i od samego początku będziemy monitorować wszystko, co dzieje się w jej obrębie. Napisz, zadzwoń, a jeżeli wolisz rozmowę w cztery oczy, nic nie stoi na przeszkodzie, aby się spotkać. Odwiedź nas w naszym biurze.

SEO

SEO, czyli search engine optimization, to szereg działań, których zadaniem jest osiągnięcie najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Można je podzielić na działania wewnętrzne (optymalizacja w obrębie serwisu), a także zewnętrzne (np. linkbuilding).

GOOGLE ADS

Google Ads to po prostu płatne reklamy w Google. Ich zaletą jest przede wszystkim możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych klientów, a także stosunkowo szybkie efekty. Odpowiednia optymalizacja kampanii, a także umiejętne zarządzanie jej budżetem mogą przynieść imponujące efekty.

SOCIAL MEDIA

Social media, czyli Facebook, Instagram czy LinkedIn to platformy, które pozwalają zbudować relacje z potencjalnymi klientami. Dodawanie postów, komentowanie czy udostępnianie mogą mieć istotny wpływ na zainteresowanie produktem czy usługą.

COPYWRITING

Content marketing to marketing treści. Wysokiej jakości teksty mają na celu przekonać do zakupu, a odpowiednio zoptymalizowane są również odpowiedzialne za wzrost widoczności strony w wyszukiwarce Google. Istotne są zarówno opisy kategorii i produktów, jak i artykuły sponsorowane czy blogowe.

STRONY INTERNETOWE

Nowoczesna i intuicyjna strona internetowa zapewnia użytkownikom łatwy dostęp do informacji. Odpowiednio zaprojektowana jest w stanie wykreować wizerunek marki na zewnątrz i idealnie podkreślić zalety usług i produktów. Istotne są spójna identyfikacja wizualna oraz UX, czyli dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników.

SKLEPY INTERNETOWE

Sklep internetowy daje możliwość dotarcia do zdecydowanie większej liczby klientów na całym świecie oraz sprzedaży swoich produktów przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Przejrzysta oferta, optymalizacja sklepu pod kątem UX oraz SEO to niewątpliwie klucz do sukcesu, czyli… sprzedaży.

  •