Google Ads to platforma, która umożliwia dotarcie z reklamami do konkretnych osób. Dzięki nim jesteśmy w stanie kierować komunikaty do potencjalnych klientów, kontrolując przy tym wydatki na kampanie. Stale monitorujemy efekty i zarządzamy nimi w taki sposób, by być zawsze o krok przed konkurencją. Jeżeli nie lubisz długo czekać na rezultaty działań reklamowych, to Google Ads zdecydowanie jest dla Ciebie! Dobrze skonfigurowane płatne kampanie dają natychmiastowe efekty, które są widoczne gołym okiem.

SIEĆ WYSZUKIWANIA

Reklamuj się w wynikach wyszukiwania Google. Reklamy w sieci wyszukiwania pokazują się nad wynikami bezpłatnymi.

REKLAMY GRAFICZNE

Docieraj do potencjalnych klientów poprzez reklamy graficzne pojawiające się na różnych stronach internetowych.

REMARKETING

Przypomnij o sobie użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę i wyświetlaj im swoje grafiki reklamowe.

REKLAMY NA YOUTUBE

Wyświetlaj swój film reklamowy na najpopularniejszych kanałach na YouTube.

REKLAMY W GMAIL'U

Docieraj do użytkowników korzystających z platformy Gmail. Dopasowanie tematyczne sprawi, że reklamy będą trafne.

REKLAMY PRODUKTOWE

Wyświetlaj swoje produkty bezpośrednio w Google i zwiększaj tym samym ich sprzedaż.

Jak długo czeka się na efekty?

Kampanie Google Ads muszą być najpierw zatwierdzone przez system. Jeśli weryfikacja przebiegnie prawidłowo (zazwyczaj maksymalnie kilka godzin), wtedy po uruchomieniu kampanii wyświetlają się one od razu w Google. Później dochodzi optymalizacja kampanii, która ma na celu efektywniejszą dystrybucję reklam. Efekt w postaci wyświetlania się reklam widoczny jest już po kilku godzinach.

Jaki budżet należy przeznaczyć na reklamy?

Jest to mocno zależne od branży w jakiej się obracamy. Podczas analizy sprawdzamy, jaki jest średni koszt kliknięcia przy danym zapytaniu i na jego podstawie jesteśmy w stanie oszacować budżet. Przyjmuje się, że 1000zł miesięcznie to minimum, które pozwala na wyciągnięcie wniosków i dodatkową optymalizację kampanii.

Płacę za wyświetlenie czy kliknięcie?

W większości rodzajów kampanii przeważa model CPC czy cost per click. Sprawia on, że płacimy wtedy, gdy użytkownik kliknie w naszą reklamę i przejdzie na naszą stronę.

Jak monitoruje się efekty kampanii?

Efekty kampanii monitoruje się zarówno w panelu Google Ads, jak i Google Analytics. Dzięki temu posiadamy kompleksowe informacje dotyczące użytkowników. Wiemy, z jakich źródeł pochodzą oraz czy i w jaki sposób dokonują konwersji.

Na czym polega optymalizacja reklam?

Optymalizacja reklam to dostosowywanie się do aktualnej sytuacji dla danego zapytania. W skład optymalizacji wchodzi zarówno dostosowanie stawek, treści w reklamie, jak i dodatkowych rozszerzeń reklamy, które mogą pozytywnie wpłynąć na jakość kampanii.