Słowo to podstawa marketingu. Właściwie przygotowane teksty mają sprzedawać i angażować. Często decydują one o wiarygodności marki oraz kreują wizerunek w sieci i nie tylko. Content na stronie internetowej stanowi również podstawę pozycjonowania. Właściwie zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych sprawi, że Twoja strona będzie wyżej wyświetlać się w wyszukiwarce Google. Kluczem do sukcesu jest dopasowanie języka do konkretnej branży. Tylko taki tekst jest w stanie zainteresować odbiorcę i sprawić, że będzie chciał on skorzystać z Twoich usług czy produktów.

OPISY KATEGORII

Opisy kategorii tworzone są zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Pomagają w podjęciu decyzji zakupowej i często pełnią funkcję przewodnika po produktach. Tego typu treści bywają kluczowe w pozycjonowaniu stron internetowych.

OPISY PRODUKTÓW

Krótkie i treściwe opisy produktów podkreślają główne jego zalety. Koncentrujemy się na potrzebach potencjalnych klientów i staramy się jak najlepiej przybliżyć im cechy produktu. Dbamy o to, by teksty były również zoptymalizowane pod SEO.

POSTY W SOCIAL MEDIA

Krótkie i treściwe posty w mediach społecznościowych pozwalają być w stałym kontakcie ze swoimi odbiorcami. Stanowią źródło informacji o marce i budują jej rozpoznawalność. Angażujące posty to również doskonały sposób na sprzedaż.

ARTYKUŁY SPONSOROWANE

Artykuły sponsorowane pozwalają na zdobywanie wartościowych linków, a także są w stanie generować ruch na stronie. Pozwalają na zaprezentowanie usługi bądź produktu szerszemu gronu odbiorców. Artykuły bardzo często mają charakter poradnikowy.

ARTYKUŁY NA BLOGA

Artykuły blogowe pomagają zarówno zwiększyć ruch na stronie, jak i zbudować wizerunek swojej firmy jako eksperta w danej dziedzinie. Wysokiej jakości treść jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla przyszłych, jak i obecnych klientów.

HASŁA REKLAMOWE

Skuteczne hasła reklamowe są krótkie i proste. Zadbamy o to, aby dokładnie podkreślały to, co jest najważniejsze dla Twojej marki. Stworzymy hasło, które będą dopełnieniem jej filozofii.

Czy lepsze są krótkie czy długie teksty?

Odpowiedź brzmi: to zależy. Długość tekstu jest zależna od wielu czynników. Tworzymy wytyczne, które wynikają między innymi z analizy i potencjału słów kluczowych, a także dokładnej analizy konkurencji. Czasami konieczne są znacznie dłuższe treści, w innym wypadku może wystarczyć jedynie ich niewielka rozbudowa.

Czy mogę pisać teksty samodzielnie?

Tak, teksty możesz tworzyć samodzielnie. Konieczne jest jednak umieszczenie w nich konkretnych słów kluczowych dostosowanych do Twojego biznesu, które można uzyskać ze szczegółowej analizy serwisu. Nie bez znaczenia jest również odpowiednie formatowanie całego tekstu. W przypadku treści mocno technicznych tworzonych przez specjalistów zajmiemy się optymalizacją gotowego tekstu i dostosowaniem go do robotów Google.

Czym jest duplikacja treści?

Duplikacja treści to nic innego jak ten sam tekst na kilku stronach bądź podstronach. Identyczna treść sprawia, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jak zachowa się algorytm Google. Może się zdarzyć, że nie będzie ich indeksował bądź promował w swojej wyszukiwarce. Dlatego tak istotne jest tworzenie unikalnych treści, które w żadnym stopniu się ze sobą nie powielają. Mamy wówczas większą pewność, że dana podstrona będzie atrakcyjna dla robotów.

Na czym polega optymalizacja treści pod SEO?

Optymalizacja treści pod SEO to szereg działań, które sprawiają, że tekst jest traktowany przez Google jako wartościowy. Składa się na to miedzy innymi poprawność językowa, odpowiednie nasycenie treści słowami kluczowymi, właściwa długość treści oraz formatowanie. Teksty tworzone są w oparciu o wytyczne, a także dogłębny research.

Czy teksty są potrzebne?

TAK. Teksty są potrzebne. Rozbudowa strony o treść, a także pozyskiwanie linków z artykułów sponsorowanych mają bezpośredni wpływ na wzrost widoczności serwisu.